4.12.15

time and i, yes we are runnin together

Bugün evimize bir kardeş geldi. Kelly! Ayrıca bişeylerin 3. olamadığıma fakat başka bişeylerin 5.si olduğuma bu kadar sevinmemiştim. Gebzeyi diyorum ya. Hayırlısı dedim. Oysa o gün Nurtopu ile hoşbeş etmiş ve güzelim yaprakların arasına bir garip fanus tasarlamıştım. Tüm bunlara rağmen 5. olmak öyle hoş ki, gireni çıkanı yok. Mis. Sonra yine ev hanımı iğne iplik oldum. Breaking Bad'in son 8 bölümü süresince elimin emeği gözümün nuru biraz eksildi. Çayına tatlandırıcı atanın gözünün içine, spor çantaların fermuarlarına bakar oldum. Neyse ki canım John Locke'um beni bekliyordu. Otur dedim bana adanın haritasını çiz. Neyi nerde nasıl duyuyosun bana bi yap hele dedim. Eline verdim bi ton malzemeyi. Yap dedim ya yap bana bişey yap. Ben sana rotayı çizeyim sen bana rotanı yap. Olur mu Locke dedim. Hemen anladı beni. En başta kutup ayısı gibi pamukları yaktı, sonra üzerine su atıp pencerenin kenarında 3 gün bekletti. Ah yiğidim dedim. Bu ne!
 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder